Boyut: 4,03 GB

Link:
http://turbobit.net/4dsgm3mmk54k.html


Oyun Bilgileri:
Elim tetikte, gözüm dürbünde

Yerde islerimiz tikirindayken, havada beklemedigimiz tepki ile karsilastik. Gök delinmis, bütün üzüntülü gözyaslarini yere birakiyordu. Sanki bugün olacaklardan, olabileceklerden haberi vardi. Elimizden bunun adina hiçbir sey gelmiyordu. Sabahin ilk isiklari ile ilistigimiz dagin yamacinda hareketsiz hala beklemedeydik. Giydigimiz kamuflaj vücudumuzu kasindirirken, yagmur yüzünden görüsüm azalmis ve rüzgâri daha fazla hesaba katar hale gelmistim. Elim tetikte, gözüm dürbünde kiyametin kopmasini bekliyorum. Burada birazdan birileri ölecek. Umarim onlar, biz olmayiz...

FPS oyuncularinin en sevdigi olgularin basinda dürbünlü tüfek gelir. Rakiplerini sessizce gözetlemek, onu hiçbir seyden haberi yokken gafil avlayabilmek, yüzünüzde hinzir gülümsemeye sebep olur. Bu anlar aksiyon dolu yapimlarda muhakkak bulunmasi gereken heyecanlardir. Simdi ise sirf bu dakikalar üzerine temellendirilmis iddiali bir yapim var karsimizda, Sniper: Ghost Warrior.

Herkes uyur, asker uyumaz

Özel egitilmis birligin üyesi olacagimiz yapimda görevimiz askeri darbe ile basa gelmis olan Isla Trueno isimli generalin dikta düzenine son vermek. Yapimci ve ayni zamanda dagitici firma olan City Interactive hikâyemizin 16 görevden olusacagini söyledi. Bu 16 görevi bitirmemiz ise kisiye göre 9 saat ile 11 saat arasinda süreceginin de bilgisini verdi. Günümüz yapimlarinin kisa oldugunu göz önünde bulundurursak, bizleri ne kisa ne uzun soluklu macera bekliyor diyebiliriz.


Oynanisin temeli aksiyondan ziyade saklanma odakli olacak. Kisacasi eger iyi bir atis sansi yakalamak istiyorsak, güzel noktaya pusmamiz gerekecek. Bu sebeple görevlerimiz de daha çok saklanarak atis adina uygun açi bulmak ile harcayacagiz. Yapim bize serbestlik taniyarak, görevleri istedigimiz gibi bitirebilme sansi verecek. Yani size göre hangi bölgeden daha rahat atis sansi yakalayacaksaniz oraya gizlenebilme ve gizlenmek adina neler yapabileceginiz size kalmis. Alanimiz genellikle sik ormanlarda olusacagini ve kamuflaj elbisesi sayesinde kendimiz adina avantaja çevirebilecegimizi söyleyebiliriz. Atisimiz rüzgâra göre yön degistirebilecekken, eger kalp atislarimiz hizlanirsa elimiz daha çok segirecek. Kalp atislarimiz baski altinda artarken, baski geçtiginde zaman içerisinde azalacak, zaman geçtikçe de yavas yavas sakinlesebilecegiz. Güzel özellik olarak görülse de yapima nasil yedirilecegini merak etmiyor degilim. Isimizi sansa birakmak istemiyorsak iki ögeye de dikkat etmemiz gerekecek. Bunlari görebilecegimiz göstergenin yani HUD sistemimin de olacagi söyleyelim. Tabi kolay seviye de oynarsak merminin düsecegi yer kirmizi gösterge ile gösterilecek. Zorlugu artirdikça bu gibi özelliklerden mahrum kalacagiz. Gerçege yakin deneyim adina zorda oynamanin daha zevkli olacagi asikâr.

Çogu yapimin en büyük sorunlarindan biri kendini tekrar eden oynanisa sahip olmasidir. City Interactive bunu dikkate almis olacak ki görevlerimiz farklilik gösterecek. Bazi zamanlarda tek veya az hedef odakli Sniper görevi yerine, çatisma ortamlarinda birligimize uzaktan destek verecegiz. Kisacasi zaman zaman tempo hizlanirken, kimi anlarda tempo düsüp yerine gerilimli bekleyis alacak. Birbirlerini sadece uzun menzilli tüfek ile vurmak isteyenlere müjdemiz ise yapimin çoklu oyuncu modunun bulunacagi. Su ana kadar detay verilmese de ilerleyen günlerde bilgi verilecegini umut edebiliriz.

Izledigimiz videolardan ve ekran görüntülerinden grafiklerin iyi gözüktügünü söyleyebiliriz. Zaten yapim kalitesini ispat etmis Chrome Engine motorunu kullaniyor. Call Of Juarez: Bound In Blood da ayni grafik motorunu kullanip bilhassa ormanlik alanlarda basarili performans sergilemisti. Sniper: Ghost Warrior önceden bahsettigim gibi dag, bayirda geçecegini için grafik bazinda basarili bir sunum sergileyecegini düsünüyorum.